22 снежня 2020
Дзяржкаммаёмасці змяніла парадак падачы і афармлення дакументаў для рэгістрацыі
З 3 студзеня 2021 года ўступаюць у сілу змяненні ў інструкцыю аб парадку падачы і афармлення дакументаў, неабходных для ажыццяўлення рэгiстрацыйных дзеянняў, для іх далейшага накіравання з дапамогай паштовай сувязі або перадачы ў выглядзе электронных дакументаў. Аб гэтым БЕЛТА паведамілі ў прэс-службе Дзяржаўнага камітэта па маёмасці.
У прыватнасці, новаўвядзенні будуць датычыцца ўзаемадзеяння паміж натарыусамі і рэгістратарамі арганізацый па дзяржрэгістрацыі нерухомай маёмасці, правоў на яе і здзелак з ёй.
Так, пры прадстаўленні інтарэсаў асоб, якія звярнуліся па ажыццяўленне натарыяльнага дзеяння, натарыусы будуць падаваць заяву на адміністрацыйную працэдуру ў сферы дзяржрэгістрацыі нерухомай маёмасці, правоў на яе і здзелак з ёй выключна ў электроннай форме.
Падача такой заявы будзе магчыма з 20 чэрвеня 2021 гады пасля дапрацоўкі інфармацыйных (электронных) рэсурсаў (сістэм) Беларускай натарыяльнай палаты. Накіроўваць дакументы па пошце з гэтай даты можна будзе толькі ў выпадку тэхнічнага збою, які зробіць немагчымай адпраўку ў электронным выглядзе.-0-